Gyakori kérdések

-Express One – a házhozszállító: https://expressone.hu

-Ügyfélszolgálat +36 1 8 777 400  ugyfelszolgalat@expressone.hu

-Reklamáció-kezelés +36 1 8 777 417 ugyfelszolgalat@expressone.hu

-Káresemény-kezelés +36 1 8 777 470 karugy@expressone.hu

-Csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/

Jelenleg az Express One futárszolgálat legfőbb partnerünk. Ha házhozszállítást választasz a megrendelt termékekhez, e-mailben, valamint SMS-ben is tájékoztatnak csomagjaid állapotáról. A rendszer automatikus, de ha szükséges, a csomagkövetést az alábbi linken találod: https://tracking.expressone.hu/

Igen, az utánvét díja 100 Ft. Utánvétes fizetés esetén a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz.

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy amennyiben van ilyen, fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válaszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel. Amennyiben valamilyen okból mégsem szeretnéd a márkaszervizt választani, természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz – elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, mely adott esetben gyorsíthatja az ügyintézést.

Amennyiben a termék hivatalos márkaszervizét választod, juttasd el javíttatni kívánt termékedet a márkaszervizbe. Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert egyes esetekben ezen szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is!

Természetesen. Amennyiben bármilyen okból nem tudsz e-számlát fogadni, papír alapú számládat kipostázzuk neked a megadott címre. Kérjük, ezt minden esetben jelezd rendelésed megtételekor!

Az elektronikus számla és a papír alapú számla között nincs lényegi különbség, mindkettő ugyanúgy hivatalos és érvényes. Az elektronikus számla kizárólag megjelenésében különbözik, nem papírra készül, hanem egy digitális fájl.

A hibás termékeket minden esetben a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget! Az igényléshez kérjük, hogy készítsd össze a következő dokumentumokat:

  • a hibás termék számlája (eredeti vagy másolat)
  • garanciajegy (eredeti)

Nagyon fontos, hogy rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha valami hiányzik, akkor átvételkor ezt jelezd! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 30 973 1850-es telefonszámon! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó termék nevét, cikkszámát!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen – a futár vagy boltos jelenlétében – kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy – rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt – kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a -es telefonszámon vagy az alábbi felületen!

-Győződj meg róla, hogy a készüléked valóban meghibásodott!

-Ellenőrizd a tápkábelt, valamint az áramellátást,

-Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,

-Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni

-Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat;

-A vásárlást igazoló számlát (vagy annak másolatát),

-A készülékhez tartozó jótállási jegyet.

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illet meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Cégadatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

Amennyiben személyes átvételt választottál, megrendelésedet a 2053 Herceghalom Thallóczy Lajos utca 24-26. címen veheted át. 

Ha még nem fizetted ki bankkártyával vagy utalással a terméket, raktárunkban a termék átvételekor kizárólag készpénzzel tudsz fizetni.

Amennyiben a termék raktáron van, vagy már megérkezett hozzánk, értesítést kapsz e-mailben, valamint felhívunk telefonon is.

Igen, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a megrendelt termékeket, ezt megteheted Herceghalmi raktárunkban, így elkerülheted a házhoz szállítási díjakat. 

-Online bankkártyás fizetés (Unicredit Bank)

-Banki Átutalás
Banki átutalással is kiegyenlítheted rendelésed. A termékek raktárunkban (2053 Herceghalom, Thallóczy Lajos utca 24-26.) történő átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a számlán található megrendelés szám azonosítására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt!

-Utánvét (Készpénzes fizetés raktárunkban vagy a  futárnak)
Az utánvét díja 100 Ft. Utánvétes fizetés esetén a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz.

A csomagkövetést az alábbi linken találod: https://tracking.expressone.hu/

Terméktípustól függően a szállítási idő változhat. Bizonyos termékeknél akár már másnap kézhez kaphatod a megrendelt termékeket, azonban van, ahol több munkanapot vesz igénybe a kiszállítás. Legtöbb termékünk néhány munkanapon belül kiszállításra kerül. Azoknál a termékeknél, ahol a kiszállítási idő akár 4-8 munkanap is lehet, ezt külön jelezzük a termékadatlapon.

A hibás termékeket minden esetben a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget! Az igényléshez kérjük, hogy készítsd össze a következő dokumentumokat:

  • a hibás termék számlája (eredeti vagy másolat)
  • garanciajegy (eredeti)

Nagyon fontos, hogy rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha valami hiányzik, akkor átvételkor ezt jelezd! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 30 973 1850-es telefonszámon! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó termék nevét, cikkszámát!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen – a futár vagy boltos jelenlétében – kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy – rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt – kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a -es telefonszámon vagy az alábbi felületen!

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illet meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Cégadatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy amennyiben van ilyen, fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válaszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel. Amennyiben valamilyen okból mégsem szeretnéd a márkaszervizt választani, természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz – elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, mely adott esetben gyorsíthatja az ügyintézést.

Amennyiben a termék hivatalos márkaszervizét választod, juttasd el javíttatni kívánt termékedet a márkaszervizbe. Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert egyes esetekben ezen szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is!

A hibás termékeket minden esetben a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget! Az igényléshez kérjük, hogy készítsd össze a következő dokumentumokat:

  • a hibás termék számlája (eredeti vagy másolat)
  • garanciajegy (eredeti)

-Győződj meg róla, hogy a készüléked valóban meghibásodott!

-Ellenőrizd a tápkábelt, valamint az áramellátást,

-Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,

-Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni

-Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat;

-A vásárlást igazoló számlát (vagy annak másolatát),

-A készülékhez tartozó jótállási jegyet.

Amennyiben személyes átvételt választottál, megrendelésedet a 2053 Herceghalom Thallóczy Lajos utca 24-26. címen veheted át. 

Ha még nem fizetted ki bankkártyával vagy utalással a terméket, raktárunkban a termék átvételekor kizárólag készpénzzel tudsz fizetni.

Amennyiben a termék raktáron van, vagy már megérkezett hozzánk, értesítést kapsz e-mailben, valamint felhívunk telefonon is.

Igen, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a megrendelt termékeket, ezt megteheted Herceghalmi raktárunkban, így elkerülheted a házhoz szállítási díjakat.